Backpacken Thailand - Reisverslagen van Bart en Yana Dokter - WaarBenJij.nu Backpacken Thailand - Reisverslagen van Bart en Yana Dokter - WaarBenJij.nu

Backpacken Thailand

Driemaal scheepsrecht! Al twee keer is de reis naar Thailand door mijn neus geboord. Ik moest zo nodig verder studeren of op het laatste moment werd de reis geannuleerd. We kochten dit jaar een huis, weer geen Thailand dacht ik. Voor je het weet zit ik burgerlijk achter de geraniums met gillende kleinkinderen en heb ik nog niet mijn reis naar Thailand gemaakt.
1 dag voordat we de sleutel van het nieuwe huis kregen, zeiden we; we doen gewoon gek, het geld voor 'dat mooie loungesetje of die exclusieve deurmat' besteden we gewoon aan vliegtickets en we zien wel!
Vreugdedansjes, een reportoire van vals zingende 'ik ga naar Thailand' liedjes zijn voorbij gekomen want...

...WIJ GAAN BACKPACKEN IN THAILAND!

Recente Reisverslagen:

27 November 2015

De plek waar we begonnen en eindigen

26 November 2015

Frozen magharita's en 30m diep

21 November 2015

Het onderwater paradijs

19 November 2015

Ot de olifant en 1000 haarspeldbochten

16 November 2015

Tarzan en Jane
Bart en Yana

'Een blog?' Nee joh! Kost veel te veel tijd. Maar jij vind het toch ook leuk om te lezen wat iemand op vakantie heeft gedaan? Ja, dat is ook zo. Ohja en we hebben zelf een dagboek vol herinneringen, als we later oud en dement zijn kunnen we nog teruglezen ' Hoe die tempel ook alweer heet?'.

Actief sinds 27 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12053

Voorgaande reizen:

17 Juli 2017 - 21 Augustus 2017

Indonesie Java Bali Lombok

18 Augustus 2016 - 26 Juli 2016

Backpacken Maleisië

27 Oktober 2015 - 31 December 2015

Backpacken Thailand

Landen bezocht: