Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bart en Yana Dokter - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bart en Yana Dokter - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen!

Door: Yana

Blijf op de hoogte en volg Bart en Yana

27 Oktober 2015 | Nederland, Nederland

Ik kan geen etos, DA of kruidvat meer zien! De afgelopen week van Anti muggenspul tot Zonnebrand aangeschaft, want tjsa je hebt opeens zoveel nodig. Een boodschappen tas vol met kleine flesjes en pillen bedenk je, je ohja jeukende muggenbulten zijn niet fijn. Toch maar weer een bezoekje aan de kruidvat voor 'jeukweg' zalf.
Maar ik mag niet klagen, want mijn moeder en Eduard komen net terug van een grote reis. Dus die handige opvouwbare strandtas, overgebleven dollars, slaapkussens voor het vliegtuig en nog veel meer hebben we mooi ingeladen.

Afgelopen weken van alles uitgezocht voor onze prachtige reis. Zullen we op dat ene mooie eiland gaan duiken of toch dat andere mooie eiland? Wat een luxe problemen! De komende weken houden we jullie op de hoogte of er iets van onze planning terecht komt, of dat we de hele vakantie op 1 klein eiland blijven omdat het daar zo mooi is.

De grootste uitdaging komt de aankomende dagen... Een backpack inpakken. Inmiddels is de roomdivider in de kledingkamer uitgeroepen tot opslagplek 'gaat mee naar Thailand.' Mijn kant is verdeeld in een aantal vakken. Vak 1 MOET MEE, dat mooie jurkje, die oorbellen die ik eigenlijk niet mocht lenen van een vriendin maar haar toch heb overgehaald, minstens 10 t shirtjes, 5 hempjes, 4 rokjes, 3 paar schoenen, 2 bikini's en al dat andere.
Vak 2 het twijfel vak, ik wil het heel graag mee, maar ik zie ook wel in dat het niet allemaal in mijn backpack past. Dus prop ik het wel bij Bart erin.
En als laatste vak 3, dit vak is nog maar voor een heel klein deel gevuld. In dit vak ligt de kleding waarvan ik uiteindelijk heb besloten dat ik het niet mee neem en terug geef aan de eigenaar. Afgelopen week heb ik de kledingkasten van mijn vriendinnen geplunderd, omdat ik zelf niks meer had om aan te trekken (Bart zal dit ontkrachten, maar ik het is echt waar!)

Gisteravond was The Hangover op tv wat zich afspeelde in Bangkok, het is zo onwerkelijk dat wij daar over een aantal dagen rondlopen!

De komende dagen zullen er nog zeker een aantal vreugdedansjes en vals zingende liedjes 'wij gaan naar thailand' voorbij komen voordat we het vliegtuig instappen!



  • 27 Oktober 2015 - 12:46

    Jeroen:

    jeuh eindelijk het is bijna aangebroken jullie welverdiende en veel naar uitgekeken avontuur. Ik wens jullie een ontzettende, super gave, altijd aan terug denkende vakantie toe. Jullie verdienen het ook. Aan de andere kant toch ook een snik want een maand zonder jou is toch ook wel erg lang :-( toch niet ergens ruimte in die rugzak voor mij. ik ga nog afscheid van je nemen dus dat komt goed en zal veel aan jullie denken. een ontzettend fijne vakantie toegewenst, maak veel foto's en wil alles horen en zien als jullie terug zijn.

    Jeroen

  • 27 Oktober 2015 - 16:51

    Luna:

    Suuuuuuuuper veel plezier en maak er een mooie vakantie van. Ben heel benieuwd om jullie verhalen aan te horen. Als jullie terug zijn gelijk afspreken he want 5 dagen later vertrekken wij! Geniet er van! En doe geen dingen die ik ook niet zou doen hahah

  • 27 Oktober 2015 - 17:16

    Paul Wijnhoven:

    Geniet ervan! Heb wel wat tips voor je als je nog niet genoeg hebt uitgezocht. Een daarvan is dat een hele goede vriend van me in Chiang Mai woont en altijd met veel plezier Nederlandse backpackers ontvangt. Laat maar weten..

    Groeten

    Paul

  • 28 Oktober 2015 - 00:51

    Rita:

    Dag lieve schatten, ik verheug me nu al op jullie vakantie verslagen. Eindelijk dan toch naar Thailand. Pikant detail: 22 jaar geleden hadden Doc en ik een reis naar Thailand geboekt. De vaccinaties waren gehaald, de reis was uitgestippeld en betaald. En toen kondigde Yana zich aan. Geen Thailand dus, want in die tijd mocht je daar niet naar toe, zonder malariatabletten te slikken...wel een prachtige dochter!
    Heel veel plezier. Wat ga ik jullie missen, een maand is zo ontzettend lang, maar geniet er maar ontzettend van. Tot zaterdag want dan gaan we nog even knuffelen! X

  • 30 Oktober 2015 - 11:12

    Oma:

    Alles wat je mee neemt, is altijd te veel. Dus jullie komen vast niets te kort. En we gaan er vanuit dat het daar fantastisch weer is. Heel goede reis, veel plezier en geniet er van. Liefs, Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart en Yana

'Een blog?' Nee joh! Kost veel te veel tijd. Maar jij vind het toch ook leuk om te lezen wat iemand op vakantie heeft gedaan? Ja, dat is ook zo. Ohja en we hebben zelf een dagboek vol herinneringen, als we later oud en dement zijn kunnen we nog teruglezen ' Hoe die tempel ook alweer heet?'.

Actief sinds 27 Okt. 2015
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 12103

Voorgaande reizen:

17 Juli 2017 - 21 Augustus 2017

Indonesie Java Bali Lombok

18 Augustus 2016 - 26 Juli 2016

Backpacken Maleisië

27 Oktober 2015 - 31 December 2015

Backpacken Thailand

Landen bezocht: