Sharks met wodka - Reisverslag uit Buli Sim Sim, Maleisië van Bart en Yana Dokter - WaarBenJij.nu Sharks met wodka - Reisverslag uit Buli Sim Sim, Maleisië van Bart en Yana Dokter - WaarBenJij.nu

Sharks met wodka

Blijf op de hoogte en volg Bart en Yana

09 Augustus 2016 | Maleisië, Buli Sim Sim

We zijn inmiddels al helemaal ingeburgerd op het eiland. We lopen de hele dag op blote voeten, kennen de plaatselijke bewoners en we hebben vrienden gemaakt.
We starten onze dag met een duik, de prachtige onderwaterwereld in onbeschrijflijk. De kleurrijke vissen, het koraal en we hebben zelfs een Shark gezien!! Bart heeft er drie gezien, maar ik zag dezelfde haai 3x. Wanneer je onderwater gaat, is het alsof je een andere wereld betreedt. Het is een stukje paradijs onderwater.
Bovenwater is de enige zorg of je zonnebrand binnen handbereik ligt. In de avond ruilen we de sublock om voor antimuggenspray en liggen we uiteraard ook op het strand.

We hebben supertoffe mensen ontmoet van over de hele wereld. We hebben (te) veel wodka gedronken bij vuurkorven op het strand. Na een spetterend afscheidsfeestje gaan we het eiland verlaten om naar Borneo te vliegen. We gaan het eiland leven echt missen, het voelt alsof het einde van onze vakantie. Maaar we hebben nog zoveel moois te zien!

• 09 Augustus 2016 - 11:11

Eduard:

Die andere 2 haaien lagen om een hoekje te wachten op een lekker hapje

Bart en Yana

'Een blog?' Nee joh! Kost veel te veel tijd. Maar jij vind het toch ook leuk om te lezen wat iemand op vakantie heeft gedaan? Ja, dat is ook zo. Ohja en we hebben zelf een dagboek vol herinneringen, als we later oud en dement zijn kunnen we nog teruglezen ' Hoe die tempel ook alweer heet?'.

Actief sinds 27 Okt. 2015
Totaal aantal bezoekers 12017