Ladyboy's en zweven door het regenwoud - Reisverslag uit Ban Mae Na, Thailand van Bart en Yana Dokter - WaarBenJij.nu Ladyboy's en zweven door het regenwoud - Reisverslag uit Ban Mae Na, Thailand van Bart en Yana Dokter - WaarBenJij.nu

Ladyboy's en zweven door het regenwoud

Blijf op de hoogte en volg Bart en Yana

11 November 2015 | Thailand, Ban Mae Na

We worden in een tuigje gehesen, een blauwe helm zetten we op en een bamboe stok in onze zak die functioneert als rem (?!)
Daar gaan we dan...
Zweven tussen de bergen over groene boomtoppen, stromende beekjes en bloeiende rijstvelden in het regenwoud. We zijn gaan ziplinen midden in de jungle. Klimmen, klauteren, tokkelen en abseilen op wiebelende bruggetjes op ongekende hoogtes. Pfoeh wat waren de eerste stationnetjes eng zeg. Kijkend naar de afgrond en nog onwennig met de bamboe rem, ziplinen we door de jungle. Adembenemend mooi is het. De adrenaline giert door ons lijf. Gelukkig hebben we 35 platforms en kunnen we na een beetje stuntelen echt genieten. Wat was dat gaaf zeg!

's avonds staat ons een avond vol glitter en glamour, prachtige 'over de top kostuums en klassieke meezingers te wachten. We gaan naar de 'Ladyboy cabaret' show.
We hebben intens genoten van de prachtige dames met de overdreven danspasjes. Dit zijn echt de mooiste vrouwen van Thailand, echter zijn het mannen. Op het toneel gaan er jurken uit en make up wordt er afgehaald, zo bizar om te zien. Er hangt een onbeschrijfelijk goede vibe bij deze Diva's. Ik weet niet meer hoevaak ze bij Bart aan zijn billen hebben gevoeld, maar het was hilarisch!

• 11 November 2015 - 11:07

Oma:

Wonderbaarlijk wat jullie allemaal meemaken. Is een reis om nooit te vergeten. xx

• 11 November 2015 - 15:48

Lenie:

Wat een reis en wat moet dat spannend zijn geweest dat ziplinen

Bart en Yana

'Een blog?' Nee joh! Kost veel te veel tijd. Maar jij vind het toch ook leuk om te lezen wat iemand op vakantie heeft gedaan? Ja, dat is ook zo. Ohja en we hebben zelf een dagboek vol herinneringen, als we later oud en dement zijn kunnen we nog teruglezen ' Hoe die tempel ook alweer heet?'.

Actief sinds 27 Okt. 2015
Totaal aantal bezoekers 12008